#Pru14 :Gempar !! Pesawat Yang Dinaiki Tun M Ke Langkawi Dirosakkan Pihak Tertentu !!

Agen BandarQ
lh3.googleusercontent/-9pWytOnqd64/WuMMaK9EV7I/AAAAAAAA1QY/7ATwK14U-4U1UkBr_kshl95XIMRUrHLWgCHMYCw/s1600/IMG_20180427_194019.png" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa pesawat yang dinaikinya menuju ke Langkawi dirosakkan pihak tertentu.

Dr Mahathir berkata, sebelum berlepas juruterbang memaklumkan bahawa pesawat tersebut mengalami kebocoran yang teruk dan tidak sanggup dibaiki dalam tempoh yang singkat.

"Saya sepatutnya hingga awal di Langkawi, sebelum solat Jumaat tapi ada kapal terbang yang aku naik rosak, nasib baik juruterbang sanggup kesan awal bila mustahil aku meninggal dunia tanggapan nahas.

"Kemudian aku cuba minta pinjam pesawat kawan-kawan namun mereka tidak sanggup meminjamkan kepada aku kerana telah dihalang pihak tertentu, tapi syukurlah ada seorang rakan yang sudi pinjamkan pesawatnya, dapatlah aku hingga ke Langkawi untuk majlis ini dan penamaan calon esok," katanya dikala berucap di Program Hi-Tea Wanita Pakatan Harapan bersama komuniti Cina dan India Langkawi.

sumber : sinarharian.my/nasional/tun-m-dakwa-pesawat-disabotaj-1.827301

Comments